تعمیر پکیج دیواری گلدیران

چهارشنبه 21 آذر 1397
21:25
علیرضا منتظری
تعمیر پکیج دیواری گلدیران

خدمات تعمیر پکیج دیواری گلدیران

پکیج دیواری گلدیران به شکلی خاص طراحی شده که توانسته توجه تمامی انبوه سازان، مهندسین ساختمان و تمامی افرادی که در صنعت ساختمان فعالیت میکنند را به خود جلب کند و بعد گذشت کمتر از ۵ سال سهم فروش خود را به بیشترین آمار برساند.

پکیج دیواری گلدیران

در دو مدل پرستیژ و پایونیر می باشد و به نحوی زیبا طراحی شده است و در ساختمان های لوکس و همچنین در ساختمان هایی که کیفیت، اهمیت زیادی را دارا می باشد، توانسته مشتاقان زیادی داشته باشد.

قطعات بکار رفته در پکیج گلدیران ۱۰۰% اروپایی بوده و تحت لیسانس کمپانی های بزرگ در انگلستان طراحی و ساخته می شود.

تعمیر پکیج دیواری گلدیران

نصب، راه اندازی، اجرا، تعمیر پکیج دیواری گلدیران باید توسط متخصصین این حرفه صورت پذیرد، در صورتی که کوچکترین اشتباهی در نصب و راه اندازی یا تعمیر پکیج دیواری گلدیران انجام شود، خسارات جبران ناپذیری را متحمل ایجاد خواهد کرد، ولی اگر یک تعمیرکار پکیج دیواری گلدیران آن را نصب و تعمیر ونگهداری نماید ، ایمنی ترین و بهینه ترین سیستم گرمایشی برای منازل و مراکز تجاری خواهد بود.

‌برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد احتیاج خود، به مطلب محاسبه ظرفیت پکیج مراجعه کنید.

پکیج دیواری گلدایران ال جی دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی است، البته این سیستم فقط زمانی فعال می شود که پکیج به برق وصل باشد و فشار آب داخل پکیج حداقل یک بار و گاز پکیج نیز وصل باشد. اما در هر صورت برای جلوگیری از بروز مشکل یخ زدگی پکیج دیواری گلدیران، بهترین کار در نصب و تعمیر پکیج دیواری گلدیران توسط تعمیرکار پکیج دیواری گلدیران اجتناب از نصب پکیج در محل هایی است که امکان یخ زدگی آب در زمستان وجود داشته باشد، مانند فضای خارجی و بالکن.


نصب پکیج

اگر در نصب پکیج دیواری گلدیران از دودکش دو جداره یا کواکسیال استفاده میشود، که نوع مناسبی از لوله دوکش است، هوای مورد احتیاج برای سوختن شعله پکیج ازراه جداره داخلی دودکش از فضای خارج آپارتمان تامین خواهد شد. بدین ترتیب، میزان اکسیژن و رطوبت هوای داخل آپارتمان کاهش نمیابد و شعله به خوبی میسوزد.

مزایای پکیج گلدیران

قابلیت وصل شدن به حسگر دمای فضای بیرون و ترموستات اتاق

دارای محفظه احتراق بسته

طراحی و تکنولوژی انگلستان و شیر الکترومغناطیسی ساخت Elbi ایتالیا

پمپ آب پکیج دیواری گلدیران ساخت گراندفوس کشور دانمارک

دارای پمپ سیرکوله پرقدرت

دارای شیر گاز ساخت Sit کشور ایتالیا

سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی

سیستم هواگیری خودکار

سیستم ضد یخ زدگی

سیستم بای پس خودکار

بطور کلی تمامی مدل های پکیج های دیواری گلدایران (ال جی) از نوع دو مبدله و فن دار می باشند. حداکثر فشار آب در پکیج های گلدیران، 5 bar و حداقل فشار کاری در این پکیج ها 0/3 bar می باشد. جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج های دیواری گلدیران (ال جی)، خرید و نصب رسوب گیر در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌شود. دامنه تنظیم دمای آب گرم مصرفی در تعمیر پکیج گلدیران (ال جی) 35 الی 60 درجه سانتیگراد است. این پکیج ها دارای راندمان حرارتی بالا (بیشتر از 90 %) می باشند. پمپ سیرکولاتور آب گرمایش شوفاژ تعبیه شده در پکیج های گرمایشی دیواری گلدیران با قابلیت انتقال آب با هِد 6 فوت، ساخت شرکت گراندفوس دانمارک می باشد.


در تعمیرات پکیج دیواری گلدایران ال جی سیستمی وجود دارد به نام سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی . البته این سیستم تنها زمانی فعال می شود که پکیج به برق متصل و فشار آب داخل پکیج حداقل یک بار و گاز پکیج نیز وصل باشد. اما در هر صورت برای جلوگیری از مشکل یخ زدگی پکیج دیواری گلدیران، بهترین کار پرهیز از نصب پکیج در محل هایی است که امکان یخ زدگی آب در زمستان وجود داشته باشد، مانند فضای خارجی و بالکن در غیر اینصورت مجبور میشوید به تعمیرکار پکیج گلدیران مراجعه فرمایید.

اگر در نصب پکیج دیواری گلدیران از دودکش دو جداره یا کواکسیال استفاده کنید، که نوع مناسبی از لوله دوکش محسوب میشود، هوای مورد نیاز برای سوختن شعله پکیج از طریق جداره داخلی دودکش از محیط خارج آپارتمان تامین خواهد شد. بدین ترتیب، میزان اکسیژن و رطوبت هوای داخل آپارتمان کاهش نمیابد و شعله به خوبی میسوزد و شما نیازی به تعمیرات پکیج دیواری گلدیران نخاهید کرد.


[ بازدید : 329 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تاسیسات سرمایشی و گرمایشی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]