هواگیری پکیج شوفاژ دیواری

دوشنبه 3 دی 1397
21:36
علیرضا منتظری

از جمله کارهایی که هنگامی که در شروع فصل سرما باید انجام شود پکیج و یا شوفاژ خود را استارت کنید باید اقدام به هواگیری کنید. در صورتی که با صدای بیش از حد پکیج و شوفاژ روبرو شدید ، باید بدانید که ، سریعا برای هواگیری شوفاژ و هواگیری پکیج دیواری با گروه سرویسکاران ۲۴ تماس بگیرید.

نحوه هواگیری

پکیج ایران رادیاتور و یا هواگیری پکیج گلدیران یا هواگیری پکیج بوتان کاملا یکسان است. با این حال توصیه می شود که این کار را به دست متخصصان خود بسپارید.هواگیری پکیج به معنی خروج هوای اضافه از دستگاه است. این کار بستگی به طول عمر پکیج و مدل آن می تواند در بازه های مختلفی انجام میگیرد.

هواگیری به موقع

با انجام هواگیری شوفاژ به موقع و به صورت اصولی می توانیم طول عمر پکیج خود را بالاتر ببریم و از هزینه های مربوط به مصرف انرژی تا حد زیادی بکاهیم.

حتی اگر در خانه خود از بهترین پکیج دیواری موجود در بازار مانند پکیج ایران رادیاتور ، پکیج بوتان و پکیج گلدیران استفاده می کنید باز هم به هواگیری نیاز دارید. از آنجایی که اساس کار آن ها تقریبا مشابه هم می باشد، برای هواگیری پکیج شوفاژ دیواری کافیست مطابق روش زیر عمل کنید.

چرا هواگیری پکیج لازم است؟

  • برای تامین هوای یکنواخت در منزل
  • ایمنی بیشتر پکیج شوفاژ دیواری
  • جلوگیری از سرد شدن آب حمام در زمان استحمام
  • کنترل فشار یا بار آب در لوله ها در بهترین حالت

روش هواگیری پکیج شوفاژ دیواری و تنظیم فشار پکیج

همانطور که گفتیم بعد از هواگیری شوفاژ و هواگیری پکیج شوفاژ دیواری باید فشار آن را تنظیم کنید. فشار نرمال برای بیشتر پکیج ها بین ۲ تا ۱٫۵ بار است. در صورتی که فشار پکیج در خارج از این محدوده باشد تعمیرکار موظف است که به روش زیر فشار پکیج را تنظیم نماید.

۱٫ روش بالا بردن فشار پکیج

در صورتی که فشار پکیج شوفاژ دیواری کمتر از ۱٫۵ بار باشد برای یشتر کردن آن شیر کوچک آبی رنگی که در زیر پکیج وجود دارد را باز نمایید.

به درجه فشارسنج روی پکیج توجه کنید و تا زمانی که فشار به ۱٫۵ نرسیده آن را باز نگه داریدو بعد از رسیدن به فشار موردنظر، شیر را ببندید.

۲٫ روش پایین آوردن فشار پکیج

اگر به هر علتی فشار پکیج بالا رفت برای کم کردن آن باید عمل هواگیری رادیاتور شوفاژ را انجام دهیم.

معمولا در بیشتر حمام ها یک رادیاتور وجود دارد که به حوله خشک کن معروف است. برای کم کردن فشار پکیج این رادیاتور را هواگیری کنید.

پیچ هواگیری را باز کنید تا مقداری هوا و بعد از آن آب خارج شود. بعد از رسیدن فشار به حد موردنظر پیچ را ببندید.


[ بازدید : 376 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تاسیسات سرمایشی و گرمایشی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]